UZMANINIZA SORUNUZ << Soruları Görüntüle
CEVAPLANMIŞ SORULAR
  • Soru :
    Simge
    18.02.2016
    Hocam iyi günler ben 26 yaşındayım. bundan 3 sene önce kanımdaki crp yüksekliğinden kusma ateş eşliğinde acilen enfeksiyon hastalıklarında yattım. Kanımda virüs olduğunu yediğim yada içtiğim bişeyden kaynaklandığını söyledi doktorlar. şu an bir sıkıntım yok crp normal düzeylerde ondan sonrada hiç bir sıkıntı yaşamadım hocam. ben 6 yaşına kadar sürekli bademcik iltihabı ve ateş geçirdim yani çok hastalıklı bi çocukluğum geçti. Bundan 2 sene önce boynumu eklerken elime ufak boyutta bişey geldi hemen doktora gittim reaktif olduğunu 1 cm den küçük olduğunu söylediler. Bugün kontrol için öylesine tekrar gittim sağlıksal olarak şu an yoğun idrar yolu enfeksiyonum uçuğum birde ağzımda dişimden kaynaklı ufak yara var hocam. tekrar boyun usg çektiler bide kan tahlili yazdılar. Kan sayımım ve sedimantasyon değeri normal çıktı. Boyun usg sonucum aşağıdaki gibidir Troid glandı normal olarak değerlendirilmiştir. Bileteral submandibuler bölge normal boyut ve morfolojik görünümdedir. Sağ parotis bezi kuyruğu lokalizasyonunda 3 mm boyutlu reaktif lenf nodu izlenmiştir. Sol jigular zincirinde büyüğü 21 mm boyutlu lenf adenit ile uyumlu görünüm mevcuttur. Sol boyun arka kesiminde cilt altında 5x3 mm boyutlu reaktif özellikli lenf nodu izlenmiştir. Hocam bu lenf nodları normal mi normale döner mi yoksa böyle mi kalıcak hep? ben çok panikledim kötü bişey olma riski var mı nolur en kısa sürede bilgi verirseniz çok sevinirim
    Cevap :
    Doç.Dr. Nuri Tasalı
    Raporlanan lenf nodları kötü huylu gibi anlatılmamış; Takip eden doktorunuzun görüşüne göre 3 ay sonra kontrol US yaptırmanız uygun olabilir. 

ONLINE RANDEVU

Online Randevu KENDİM RANDEVUALMAK İSTİYORUM

Buradan randevunuzu tarih ve uzmanınızı seçerek 7/24 planlayabilirsiniz.

Online Randevu BENİ ARAMANIZI İSTİYORUM

Randevu formunu doldurun, Çağrı merkezimiz sizi arasın. Randevunuzu bizimle planlayın.

* Daha önce merkezimize geldiniz mi ? :